Privacybeleid
I. INLEIDING
1. NTO GROUP VIETNAM COMPANY LIMITED (hierna “wij” en/of “NTO” genoemd) handhaaft en respecteert altijd het recht op privacy, vertrouwelijkheid en veiligheid van persoonlijke informatie in overeenstemming met de Vietnamese wetgeving. Wij erkennen het belang van de persoonlijke gegevens die de Klant ons heeft toevertrouwd en zijn van mening dat Wij een verantwoordelijkheid hebben om de persoonlijke gegevens van de Klant op een passende manier te beheren, beschermen en verwerken. Deze Gegevensbeschermingsverbintenis (hierna de “Verplichting” genoemd) is ontwikkeld om de Klant te helpen begrijpen hoe Wij persoonlijke gegevens verwerken die de Klant ons heeft verstrekt, nu of in de toekomst, en om de Klant te helpen beslissingen te nemen voordat u ons de persoonlijke gegevens van de klant verstrekt.
2. Persoonsgegevens zijn informatie in de vorm van symbolen, letters, cijfers, foto’s, geluiden of soortgelijke vormen in de elektronische omgeving die verband houden met een persoon of helpen bij het identificeren van een specifieke persoon. Persoonlijke gegevens omvatten basispersoonsgegevens en gevoelige persoonlijke gegevens.
3. De verwerking van persoonsgegevens is een of meer activiteiten die van invloed zijn op persoonsgegevens, zoals: verzamelen, vastleggen, analyseren, bevestigen, opslaan, bewerken, openbaar maken, combineren, openen, ophalen, intrekken, coderen, decoderen, kopiëren, delen, verzenden, verstrekken , overdragen, verwijderen, vernietigen van Persoonsgegevens of andere gerelateerde handelingen.
4. Service betekent producten en diensten die op onze website worden aangeboden.
5. De Klant verbindt zich ertoe ons geen informatie te verstrekken die onjuist of misleidend is en zal ons op de hoogte stellen van informatie die onjuist is of wanneer er een wijziging in de informatie plaatsvindt. Wij behouden ons het recht voor om, naar eigen goeddunken, andere documenten op te vragen die nodig zijn om de door de Klant verstrekte informatie te verifiëren.
6. In sommige gevallen kan de Klant Persoonsgegevens van andere personen aan Ons verstrekken (bijvoorbeeld familieleden, vrienden of mensen in de contactlijst van de Klant). Als de Klant Ons zijn persoonlijke gegevens verstrekt, garandeert de Klant dat de Klant zijn toestemming heeft verkregen om zijn Persoonsgegevens te verwerken in overeenstemming met deze Toezegging.
7. Deze verbintenis omvat de volgende informatie:
· Welke Persoonsgegevens verzamelt NTO van de Klant?
· Voor welk doel gebruikt NTO de Persoonsgegevens van de Klant?
· Hoe kunnen de persoonlijke gegevens van de klant veilig worden gehouden?
· Deelt NTO Persoonsgegevens die zijn verzameld van de Klant?
· Geeft NTO de Persoonsgegevens van de Klant door aan buitenstaanders?
· Hoe kan de Klant zijn toestemming intrekken, een beperking van de verwerking aanvragen of bezwaar maken tegen de verwerking van de aan Ons verstrekte Persoonsgegevens?
· Hoe worden persoonlijke gegevens verwerkt?
· Hoe worden Persoonsgegevens van kinderen verwerkt?
· Duur van de gegevensverwerking
· Bevestiging van de klant
II. WELKE PERSOONLIJKE GEGEVENS WORDEN NIET VAN DE KLANT VERZAMELD?
1. Informatie die de klant aan ons verstrekt
· Basis persoonlijke gegevens:
(i) Volledige naam en andere naam (indien van toepassing);
(ii) Geboortedatum;
(iii) Geslacht;
(iv) Contactadres;
(v) Nationaliteit;
(vi) Foto’s, audio of video van het individu;
(vii) Telefoonnummer, ID-kaartnummer, persoonlijk identificatienummer, paspoortnummer;
(viii) Informatie over persoonlijke digitale accounts; Persoonlijke gegevens die de activiteitengeschiedenis op onze website weerspiegelen;
(ix) Informatie over het netwerk van de Klant, inclusief de contactenlijst van de Klant wanneer deze akkoord gaat met delen op de apparaten van de Klant, en de mensen en accounts waarmee de Klant communiceert;
(x) Gebruiks- en transactie-informatie, inclusief details van zoekgeschiedenis, transacties, advertenties en weergave-inhoud die interageert met het platform, evenals de gerelateerde producten en diensten van de Klant;
(xi) Persoonlijke mening – omvat elke mening die de klant met ons deelt en die het standpunt en de opmerkingen van de klant weergeeft. Dit kan inhouden dat de Klant Ons feedback geeft en een beoordeling van Onze Service geeft, of dat de Klant deelneemt aan discussies over productonderzoek en -ontwikkeling.
· Gevoelige persoonlijke gegevens:
(i) Maatinformatie – omvat: kledingmaat, lengte, gewicht, borst, taille, heup, binnenbeenlengte, lichaamsvorm, hiel-teenmaat;
(ii) Locatiegegevens bepaald via locatiediensten van het individu;
(iii) Media- of communicatiegegevens, zoals de voorkeuren van de Klant voor het ontvangen van reclamecommunicatie van Ons of de Derde, communicatievoorkeuren en communicatiegeschiedenis met Ons, Onze dienstverleners en andere Derden;
(iv) Overige Persoonsgegevens die door de Wet als bijzonder zijn aangemerkt en noodzakelijke beveiligingsmaatregelen vereisen.
(v) Overige gegevens die volgens de wet als gevoelige Persoonsgegevens worden beschouwd.
2. Automatische informatie
Wij verwerken de Persoonsgegevens van de Klant met betrekking tot het gebruik van de Dienst op Onze website, inclusief informatie over de interacties van de Klant met de inhoud en de Dienst die beschikbaar is via Onze website. Informatie over het surfgedrag van de Klant. Dit kan het volgende omvatten: browsernaam, IP-adres (inclusief gehasht IP-adres), clickstream-gegevens, gegevens en tijd van sitebezoeken, resterende tijd op de site, bezochte pagina’s en de links waarop de klant heeft geklikt in onze marketingberichten of website, de verwijzings-URL die de klant naar onze site heeft gebracht.
3. Informatie uit andere bronnen
We kunnen informatie over de Klant ontvangen uit andere bronnen, zoals informatie over het afleveradres en updates van vervoerders, die door Ons zullen worden gebruikt voor het bijhouden van gegevens en bezorging om de volgende aankoop van de Klant gemakkelijker te maken.
Informatie over sociale media-interactie en activiteit – omvat: alle informatie over de klant die we verkrijgen via verschillende sociale mediakanalen zoals Facebook, Instagram, Google, enz. Wanneer we deze kanalen gebruiken voor reclame-, analysedoeleinden of om het profiel van de klant bij adidas te verrijken, inclusief : alle sociale media-informatie die openbaar beschikbaar is, zoals de social media-handvatten van de Klant, sociale media-interacties en openbare berichten, de “Likes” van de Klant en andere reacties, de sociale media-verbindingen van de Klant, de foto’s van de Klant die openbaar zijn, of de foto’s die de Klant naar ons stuurt door deze te vermelden Ons of door onze posts op sociale media te volgen door gebruik te maken van “handles” of “hashtags”, opmerkingen of berichten die de Klant openbaar of privé met ons heeft gedeeld op sociale mediaplatforms. We kunnen bovenstaande informatie mogelijk ook indirect verkrijgen van sociale-mediabedrijven (bijv. Facebook, Snapchat, Google, Instagram, enz.) wanneer we op deze platforms adverteren, waaronder mogelijk de deelname en het lidmaatschap van de Klant aan bepaalde onderwerpen en/of groepen, Profielinstellingen en voorkeuren van de Klant, en het gedrag van de Klant op verschillende platforms die eigendom zijn van hetzelfde bedrijf.
III. VOOR WELK DOEL GEBRUIKT U DE PERSOONLIJKE GEGEVENS VAN DE KLANT NIET?
1. Dienstverlening: Wij gebruiken de Persoonsgegevens van de Klant om verzoeken te ontvangen en Diensten te verlenen, betalingen te verwerken en met de Klant te communiceren over de Dienst en promotionele aanbiedingen.
2. Probleemoplossing en serviceverbetering: we gebruiken de persoonlijke gegevens van de klant om functies te bieden, prestaties te analyseren, bugs op te lossen en de bruikbaarheid en efficiëntie van de service te verbeteren.
3. Aanbevelingen en personalisatie: We gebruiken de Persoonsgegevens van de Klant om functies, producten en diensten aan te bevelen die mogelijk geschikt zijn voor de Klant, om de interesses en behoeften van de Klant te identificeren en de ervaring van de Klant met de Dienst te personaliseren.
4. Communicatie met de Klant: Wij gebruiken de Persoonsgegevens van de Klant om via verschillende kanalen (bijvoorbeeld: telefoonnummer, e-mail, chat) met de Klant te communiceren over de Dienst.
5. Reclame: We gebruiken de persoonlijke gegevens van de klant om het gebruik van de service te monitoren, gegevens te analyseren en service-advertenties weer te geven die zijn afgestemd op de klant.
6. Wettelijke naleving: In sommige gevallen verwerken wij de persoonlijke gegevens van de klant om te voldoen aan de bepalingen van de wet.
(Hierna “Doel” genoemd)
Om het bovengenoemde doel te verwezenlijken, kunnen wij, afhankelijk van elke situatie, de persoonlijke gegevens van de klant verwerken. Het is mogelijk dat een dergelijk doel niet in deze verplichting wordt vermeld. Wij zullen de Klant echter op de hoogte stellen van een dergelijk ander Doel op het moment dat wij de toestemming van de Klant verkrijgen, tenzij de gegevensverwerking de toestemming van de Klant niet vereist volgens de bepalingen van de Wet.
IV. HOE KUNT U DE PERSOONLIJKE GEGEVENS VAN DE KLANT VEILIG HOUDEN?
1. Wij implementeren passende technische en organisatorische maatregelen om de risico’s aan te pakken die verband houden met Ons gebruik van uw Persoonsgegevens, inclusief verlies, wijziging of ongeoorloofde toegang tot of ongeoorloofd gebruik van de Persoonsgegevens van de Klant, en om de Klant in staat te stellen de rechten van de Klant uit te oefenen. Wij eisen van onze dienstverleners dat zij hetzelfde doen via contractuele overeenkomsten. De Klant dient zich er echter van bewust te zijn dat elke overdracht van Persoonsgegevens van de Klant via internet op eigen risico van de Klant is. We kunnen de Persoonsgegevens van de Klant alleen beschermen als we deze hebben goedgekeurd door de Klant en We gebruiken deze voor het doel dat is vermeld in Deel III van deze Toezegging.
2. Wij implementeren verschillende beveiligingsmaatregelen en streven ernaar de veiligheid van de Persoonsgegevens van de Klant op onze systemen te waarborgen. Wij ontwerpen ons gegevenssysteem om ervoor te zorgen dat de persoonlijke gegevens van de klant veilig worden bewaard. In overeenstemming met Onze veiligheidsprocedures zullen Wij in sommige gevallen van de Klant eisen dat hij zijn identiteit verifieert voordat hij de Persoonsgegevens van de Klant aan hem bekendmaakt.
3. De Klant verbindt zich ertoe om ongeautoriseerde toegang tot het account van de Klant op Onze website proactief te beschermen en te voorkomen om mogelijke risico’s te minimaliseren.
V. DEELT GEEN PERSOONLIJKE GEGEVENS DIE VAN DE KLANT WORDEN VERZAMELD?
Informatie over onze klant is een belangrijk onderdeel van ons bedrijf. Wij dragen, kopen of verkopen de persoonlijke gegevens van de klant niet over aan derden. Wij delen de Persoonsgegevens van de Klant alleen in de volgende gevallen:
1. Transacties met derden: In de loop van onze bedrijfsactiviteiten zullen/moeten we mogelijk de persoonlijke gegevens van de klant verwerken met derden (zoals agenten, gelieerde ondernemingen of andere dienstverleners) in Vietnam of in het buitenland om het doel te verwezenlijken. vermeld in Sectie III van deze Toezegging, zal dit gebeuren in overeenstemming met de Vietnamese wetgeving, bijvoorbeeld: bezorging, verzending en e-mail, het verwijderen van repetitieve informatie uit lijsten met klanten, het analyseren van gegevens, het bieden van marketingondersteuning, het aanbieden van zoekresultaten en links (inclusief betaalde advertenties en links), betalingsverwerking en beoordeling en beheer van kredietrisico’s. Deze externe dienstverleners hebben toegang tot persoonlijke gegevens die nodig zijn om hun functies uit te voeren en die niet voor andere doeleinden worden gebruikt.
2. Bedrijfsoverdracht: Naarmate we ons bedrijf blijven uitbreiden, kunnen we andere bedrijven of diensten verkopen of kopen. Bij deze transacties is de informatie van de Klant een van de overdraagbare bedrijfsmiddelen, maar voldoet deze nog steeds aan deze Verplichtingen.
3. Bescherming van NTO en derden: We kunnen noodzakelijke Persoonsgegevens vrijgeven wanneer de openbaarmaking is bedoeld om te voldoen aan de wet of om de rechten en eigendommen van NTO en/of Derden te beschermen, inclusief het uitwisselen van informatie met andere bedrijven en organisaties om fraude tegen te gaan en het kredietrisico verminderen.
VI. DRAGEN DE PERSOONLIJKE GEGEVENS VAN DE KLANT NIET OVER AAN BUITENLANDEN?
De Persoonsgegevens van de Klant kunnen naar het buitenland worden overgedragen voor een of meer van de Doeleinden vermeld in Deel III van deze Verbintenis. Wij dragen de Persoonsgegevens van de Klant alleen over naar het buitenland in overeenstemming met de bepalingen van de Vietnamese wet inzake de bescherming van Persoonsgegevens.
VII. HOE KAN DE KLANT HUN TOESTEMMING INTREKKEN, BEPERKING VAN DE VERWERKING AANVRAGEN OF BEZWAAR MAKEN TEGEN DE VERWERKING VAN AAN ONS VERSTREKTE PERSOONLIJKE GEGEVENS?
De Klant kan zijn toestemming intrekken, beperking aanvragen of bezwaar maken tegen de verwerking van de Persoonsgegevens van de Klant die Wij bijhouden of controleren door een e-mail te sturen naar Onze Specialist op e-mail privacy@mekong-nto.com. Wij zullen deze verzoeken verwerken in overeenstemming met ons beleid en de relevante wetgeving. Het intrekken van de toestemming, het verzoek om beperking of het bezwaar van de Klant tegen de verwerking van de Persoonsgegevens van de Klant kan echter betekenen dat Wij de Dienst niet aan de Klant kunnen blijven verlenen en dat Wij de bestaande relatie met de Klant kunnen beëindigen.
VIII. HOE WORDEN PERSOONSGEGEVENS VERWERKT?
Tijdens het implementatieproces van het Doel vermeld in Deel III van deze Toezegging, zullen/kunnen Wij de Persoonsgegevens van de Klant verwerken in overeenstemming met de feitelijke situatie. Een dergelijk Doel wordt mogelijk niet vermeld in Deel III van deze Toezegging. Wij zullen de Klant echter op de hoogte stellen van dat Doel op het moment dat wij om toestemming van de Klant vragen, tenzij voor de verwerking van Persoonsgegevens geen toestemming van de Klant vereist is in overeenstemming met de wet inzake de bescherming van Persoonsgegevens.
IX. HOE WORDEN PERSOONSGEGEVENS VAN KINDEREN VERWERKT?
Ouder(s) of wettelijke voogd(en) van kinderen jonger dan 16 jaar houden er toezicht op en zorgen ervoor dat persoonlijke gegevens van kinderen jonger dan 16 jaar niet op onze website worden geplaatst. In het geval dat de Persoonsgegevens van kinderen jonger dan 16 jaar aan Ons worden verstrekt door Ouder(s) of wettelijke voogd(en), wordt hun toestemming om de Persoonsgegevens van kinderen jonger dan 16 jaar te verwerken aan Ons gegeven. Ouder(s) of wettelijke voogd(en) zorgen ervoor dat zij toestemming hebben gekregen van kinderen van 7 jaar tot jonger dan 16 jaar met betrekking tot de verwerking van de Persoonsgegevens van die kinderen in overeenstemming met deze Toezegging.
X. DUUR VAN GEGEVENSVERWERKING
Begintijd van gegevensverwerking: Vanaf het moment dat de Klant deze website bezoekt en het vakje “akkoord” met deze Toezegging aanvinkt. Eindtijd gegevensverwerking: Wanneer de Klant zijn toestemming intrekt zoals voorgeschreven in deze Toezegging.